Prestijli bir hukuk şirketi, avukatlarından birinin sinir krizi geçirip milyar dolarlık bir davayı riske atması üzerine, elinden her iş gelen Michael Clayton’ı devreye sokar. Bir yandan doğru olanı yapmak isterken bir yandan da borçları altında ezilen Clayton ikilemde kalır.