Mickey 17
Kullan-at bir işçi, buzlar diyarı Niflheim’ı sömürgeleştirmesi bir keşif gezisine gönderilir. Bir versiyon öldüğünde tekrar üretilen yeni versiyon, kendinden önce olanların neredeyse hepsini hatırlayabilmektedir.