90’larda Los Angeles’ın bir banliyösünde yaşayan 13 yaşındaki Stevie, sorunlu ailesinden kaçmak için zamanının çoğunu dışarıda geçiren kaykay sevdalısı bir çocuktur. Bir süre sonra kendinden büyük kaykaycılar ona kol kanat gerer ve Stevie ilkler, isyanlar ve yeni özgürlüklerle dolu bir yaz geçirir.
Jonah Hill, Hollywood komedilerine damga vuran performanslarının ardından, yönetmen koltuğunda da yeteneğini konuşturuyor. 90’lara dair nostaljik bir bakışın tamamına sindiği bu iç ısıtan büyüme öyküsü, kırılgan ruhları incelikle tasvir ederken, dostluğun kıymetine bir övgü niteliği taşıyor.