Yakışıklı ve naif Teksaslı “kovboy” Joe Buck, zengin olma hayaliyle New York’a gider ancak büyük hayalleri olan pespaye dolandırıcı Ratso Rizzo ile kurduğu dostluk dışında eli boş kalır. Toplumun dışına itilmiş bu alakasız ikili, umulmadık bir bağ kurar.