Dani ve Christian, ilişkilerinde sorun yaşayan genç bir çifttir. Büyük bir trajedinin ardından Dani, Christian’ın arkadaşlarıyla bir yaz festivaline katılmak için İsveç’te bir köye gider. Ne var ki bu köy, görünenin aksine cennetten çıkma bir yer değildir.
Derin bir yas, gözünü kan bürümüş İsveçli bir tarikat ve berbat bir erkek arkadaşın yer aldığı Ari Aster imzalı bu korku filmindeki rolüyle Florence Pugh, yıldızlık mertebesine ulaştı. Şoke edici parlaklığı ve içe işleyen tekinsizliğiyle Ritüel, gündüz gözüyle görülen bir kabus gibi.