Mikey and Nicky
Muhteşem (ve maalesef değeri bilinmemiş) Elaine May tarafından dahiyane bir şekilde yazılmış ve çekilmiş, iki kişilik bir oyun tadındaki Mikey and Nicky, Hollywood’un altın çağından süzülüp gelen, unutulmuş bir hazine. Cassavetes ve benzersiz Peter Falk başrollerde!