Millennium Mambo
Vicky 2011 yılında, on yıl önce Taipei’nin neon ışıklı gece hayatında yaşadığı aşkları yad eder. On yıl önceki Vicky, partilere gitmeyi seven özgür ruhlu bir kadındır ve DJ sevgilisinden uzaklaşarak gönlünü hassas bir gangstere kaptırmaktadır.
Hou Hsiao-hsien imzalı bu büyüleyici filmde tensel zevkler ile Tayvan gençliğinin modern marazları iç içe geçiyor. Aşk, hedonizm ve yeni binyılın belirsizliğiyle dolup taşan film, Shu Qi’nin bir yıldız olarak doğuşunu bir sinema şölenine çeviriyor.