Mimaroğlu
İlhan ve Güngör Mimaroğlu, 60’ların başında İstanbul’dan New York’a giderek yeni bir hayata başlarlar. İlhan, Columbia Üniversitesi’nde elektronik müziğin gelişmesinde rol alarak adını müzik tarihine yazdıracak, Güngör ise sokakları kasıp kavuran özgürlükçü eylemlerde ön sıralarda saf tutacaktır.