Bir kervan, yaşlı ve ölmek üzere olan bir şeyhe Sijilmasa’ya kadar eşlik eder. Adamın son dileği, sevdikleriyle beraber gömülmektir. Ama ölüm beklemez ve Fas’ın Atlas Dağları’nın sarp geçitlerinden birinde onu yakalar. Dağın kötü şöhretinden korkan kervancılar, cesedi taşımayı reddederler.
Galiçyalı yönetmen Oliver Laxe’nin Cannes’da Eleştirmenler Haftası’nda Büyük Ödül’ü kazanan filmi, western türünün kalıplarıyla oynayan ruhani bir yolculuk. İmza attığı üç filmle de büyük ses getiren genç yönetmen, çölü mesken tutarak, bilinmezliğin kalbine cezbedici bir davette bulunuyor.