Minari
Amerikan rüyasının peşinde Arkansas’ın Ozark bölgesine gelen Kore asıllı bir aile, buraya uyum sağlarken her türlü zorluktan geçerken, bir arada olmanın gücünü ve gerçek bir yuvanın ne anlama geldiğini keşfeder.