Mine
Mutsuz bir evliliği sürdürmeye çalışan Mine’nin kasabaya yeni gelen bir yazarla yaşadığı aşkın öyküsü. İstasyon şefiyle evli olan Mine’nin kocası Cemil, kaba ve anlayışsız biridir. Mine, kasabaya kardeşini ziyaret etmek için gelen İlhan’la tanışır.
Atıf Yılmaz katı bir toplumun ahlaki çelişkilerinin derinlerine dalarak tüm ikiyüzlülüklerini çarpıcı bir samimiyetle gün yüzüne çıkarıyor. Türkan Şoray, bir kadının sessiz isyanını olağanüstü bir şekilde resmederek acımasız bir dünya karşısında güç ve başkaldırıyı vücuda getiriyor.