Minotaur
Rusya, 2022. Başarılı bir yönetici olan Gleb şirketin baskıları ve giderek dengesizleşen bir dünyayla cebelleşirken, ince ince kurguladığı hayatının çöküşü, hızla şiddete evrilir.