Mirai
Annesi kucağında ailenin yeni üyesi ile içeri girdiğinde, dört yaşındaki Kun’un dünyası tepetaklak olur. O güne kadar ailenin ilgi odağı olan Kun, kız kardeşi Mirai’nin doğumuyla birlikte artık kendisine yeteri kadar ilgi gösterilmediğini düşünmeye başlar.
Cannes’da dünya prömiyeri yapan Japonya yapımı ilk animasyon Mirai, kardeş rekabetine dair duygusal ve büyüleyici bir hikaye. Mamoru Hosoda ve ekibi, çocukluğun güzelliklerini ve zorluklarını yakalayarak her şeyin yeni, kafa karıştırıcı ve bazen de zorlayıcı olduğu bu çağı ustalıkla resmediyor.