Alain Guiraudie’nin aşılan sınırlarla ve arzuyla örülü bu dolambaçlı öyküsünde sırlar fısıldanıyor. Uykusuz sonbahar gecelerinde entrika peşinde koşan, mantar toplayan ve pastis içerek sohbet eden karakterlerle dolu Misericordia beklenmedik komiklikler ve tuhaflıklarla gerilimi tırmandırıyor.