Romantik yazar Paul Sheldon’ın hayatı, en büyük hayranı Annie Wilkes tarafından kurtarılır. Annie, en sevdiği karakterin son romanında öldürüldüğünü öğrenince Paul’un onu hayata döndürmesi için elinden geleni ardına koymaz. Artık Paul, hayatta kalabilmek için yazmak zorundadır.