Annesi yeni erkek arkadaşıyla Kolombiya’da tatilde gizemli bir şekilde ortadan kaybolunca, June’un cevap arayışı uluslararası bürokrasi tarafından engellenir. Annesinden çok uzakta, Los Angeles’ta olan June, onu bulmak için parmaklarının ucundaki en son teknolojiyi yaratıcı bir şekilde kullanır.