Mommy
Girişken ve dul anne Die, 15 yaşındaki ADHD hastası oğlunun tam zamanlı velayetini alınca hayatı daha da zorlaşır. Anne, sağı solu belli olmayan oğluyla geçinmeye çalışırken yeni ve tuhaf karşı komşuları Kyla yardım teklif eder. Birlikte yeni bir denge yakalarlar ve hayatlarına umut doğar.
Kanada sinemasının yaramaz çocuğu Xavier Dolan, Mommy ile Cannes’da ilk ödülünü kazanmıştı. Üç karakteri odağına alan bu aile draması, Dolan’ın alameti farikası haline gelen 2000’lerden müzikleri ve çok tartışılan 1:1 kare formatıyla akıllara kazınıyor.