Tony, kayak yaparken ciddi bir kaza geçirir ve rehabilitasyon merkezinde yatmaya başlar. Ağrı kesicilerle ve fizik tedaviyle geçen bu dönemde, Georgio ile yaşadığı çalkantılı aşkı zihninde tahlil eder. Birbirlerine neden tutku duyduklarını anlamaya çalışır. Sevdiği adam kimdir aslında?
Yönetmenliğiyle de oyunculuğu kadar ses getiren Maïwenn’in Cannes’da Altın Palmiye için yarışan ve başrol oyuncusu Emmanuelle Bercot’ya ödül kazandıran filmi, fırtınalı bir ilişkinin iniş çıkışlarını anlatıyor. İzleyiciyi kıskıvrak yakalayan, duygusal olarak derin iz bırakan bir öykü.