Kurdwin Ayub’un Locarno’dan ödülle dönen cesur ve provokatif filmi, özgürlüğün bir vaha gibi uzaklardan ışıldadığı, aşırı zenginlerin boğucu dünyasını resmediyor. Florentina Holzinger’in çarpıcı performansıyla, bela ve tehditlerle dolu bir dünyada sürprizlere gebe bir yolculuk.