Fernando León de Aranoa’nın ödüllü dramasında Javier Bardem, kapitalizmin acımasızlığı yüzünden zora düşen karizmatik bir adamı canlandırıyor. Hayata tutunmaya çalışan işsiz insanların mücadelesine sempatiyle yaklaşan film, zor zamanlarda insanı ayakta tutan yoldaşlığa övgü niteliğinde.