Monica
Trans aktris Trace Lysette’in muhteşem performansıyla dikkat çeken bu sakin Andrea Pallaoro şaheseri, ailevi kopukluğun dile getirilmeyen acısını ustalıkla aktarıyor. Her karenin portre benzeri bir his uyandırdığı, dar bir en-boy oranıyla çekilen _ Monica_ hassas jestlerin ve duyguların filmi.