Monos
Kıyamet ve Sineklerin Tanrısı filmlerini andırdığını söylemek, Alejandro Landes imzalı bu hayatta kalma hikayesinin hararetli atmosferini anlatmaya yetmez. Mica Levi’nin canlandırıcı müzikleriyle Monos, Kolombiya’nın çarpıcı coğrafyasında karanlığın kalbine doğru anarşist bir yolculuğa çıkıyor.