Cannes’da Kuir Palmiye ve En İyi Senaryo ödüllerini alan Hirokazu Koreeda imzalı bu incelikli dram, gençliğin kırılganlıklarına eğiliyor. Yangınlar ve fırtınalarla başlayıp biten, öfkeden sevgiye uzanan sayısız duygu, Ryuichi Sakamoto’nun eşsiz kapanış parçasıyla iliklere kadar hissediliyor.