Antik Çin medeniyetinde sevimli bir yavru olan Huba’nın babası insan, annesi ise canavarların kraliçesidir. Canavarlardan nefret eden insanlarla, insanları avlamanın peşindeki canavarların odak noktasındaki bu minik, amansız bir mücadelenin ortasında kalacaktır.