Miami’de yaşayan Chiron okulda zorbalıkla, evde de annesinin kötü muamelesiyle mücadele ederken uyuşturucu satıcısı Juan’ı babası yerine koyar. Cinselliğini keşfederken daha güçlü bir insan haline gelse de çocukluğunda yaşadıkları hiçbir zaman yakasını bırakmaz.