1965 yazında 12 yaşındaki iki çocuk âşık olur. Gizlice anlaşarak evden kaçıp doğaya sığınırlar. Pek çok resmi yetkili ve bir grup izci onları bulmaya çalışırken, şiddetli bir fırtına kopar ve sakinliğiyle bilinen New England adasında her şey altüst olur.
Wes Anderson’ın tuhaf ve aşırı stilize dünyası hiç Moonrise Kingdom ’daki kadar zengin ve büyüleyici olmamıştı. Alışıldık kadrosunun (Bill Murray, Tilda Swinton, Edward Norton ve daha niceleri!) iki kaçak aşığın peşine düşmek için bir araya geldiği filmin müzikleri ise ayrı şahane!