Uzun yıllardır birlikte olan Hélène ile Mathieu birbirlerine derinden bağlıdır. Sağlığı yüzünden kendi hayatıyla ilgili zorlu bir karar vermek durumunda kalan Hélène, bir süreliğine huzur bulmak için Fransa’dan Norveç’e gitmeye karar verir. Ancak bu durum, Mathieu ile ilişkilerini de zorlayacaktır.
Bedeli ne olursa olsun özgür yaşama arzusu, Vicky Krieps’in canlandırdığı karakterin hayatına yön veriyor. Emily Atef’ten hastalık, kaybolan bağlar ve yabancılardan gelen iyiliklere dair bir hikaye.