Mori’ye babasından sadece bir ses kaydı kalmıştır. Arada bir bu kaydı dinleyen Mori, okula yeni gelen öğretmenin babası olduğuna inanır.
Bu derinlikli ve zarif kısa filmde hasretin sessiz gücü, küçük bir kızın iç dünyasını şekillendiriyor. Sevginin kırılgan sesi, kışın usul usul akışında yankı bulurken, umut hem bir sığınak hem de bir çağrı haline geliyor.