Motel Destino
Asabi Elias ile huzursuz eşi Dayana, Brezilya’nın kuzeyinde Motel Destino adlı bir seks oteli işletmektedir. Genç bir çete üyesi olan kaçak Heraldo, Dayana’nın ilgisini çeker. İkili güç ve arzuların yönettiği bir dinamiğin içine girerken, tehlikeli bir özgürlük planı ortaya çıkar.
Karim Aïnouz’un insanın kalbini küt küt attıran neo-noir filmi, bir duygu ve renk şöleni gibi. Ünlü görüntü yönetmeni Hélène Louvart, bu erotik gerilimin tehlike ve şehvet dolu atmosferini ustalıkla ekrana yansıtmayı başarıyor.