Kyoto’da yaşayan deli dolu Renko, annesiyle babasının ayrılığını kabullenmekte zorlanır. Babası gittikten sonra, annesi Renko’nun anlam veremediği yeni kurallar koyar. Eski hayatlarına tutunma umuduyla boşanma belgelerini saklar ve bir zamanlar ailece gittikleri bir göle bir gezi planlar.
Çocukların cevabı olmayan sorular ve uçarı hayallerle dolu zengin iç dünyası, Shinji Sômai’nin şiirsel başyapıtında hayat buluyor. Yaramaz ve tatlı bir kızın peşine düşen Ayrılma, masumiyetin yerini nasıl anlayışa bıraktığının izini sürüyor.