İki kardeş, Okju ve Dogju, babalarının parasız kalmasının ardından dedelerinin evine yerleşir. Dongju buraya hemen alışsa da, Okju kendini tuhaf hisseder. Boşanma sürecinden geçen halaları da yanlarına taşınır. Okju aileyle vakit geçirdikçe, dedesine karşı giderek büyüyen bir bağ geliştirir.