Ellis ve arkadaşı Neckbone, Mississippi’deki bir adada saklanan bu kanun kaçağıyla karşılaşır. Adamın aynı anda hem şüphe hem de merak uyandıran abartılı hikayelerinden etkilenen ikili, adama yardım etmeye karar verir.
Sığınak filmindeki beyaz Amerikalı erkeklik öngörüsünün devamını getiren Jeff Nichols, bu gençlik ve aşk masalında usta bir kadroyla çalışıyor (McConaughey! Witherspoon!). Eski suç filmlerini andıran Kaçak, hem tanıdık hem de yepyeni bir film.