İlk başta televizyon filmi olarak düşünülse de daha sonra uzun metrajlı bir filme dönüştürülen Mulholland Çıkmazı, Hollywood fantezileri, uçlarda yaşanan duygular ve karabasanlarla dolu bir fırtına gibi. David Lynch imzalı bu gizemli bilmece, büyüleyici bir aşk ve intikam hikayesi anlatıyor.