Murina
Akdeniz’in berrak kıyılarındaki suskun bir balıkçı kasabası. 16 yaşındaki Julija burada yüzyıllardır yapıldığı gibi zıpkınla müren balığı avlar. Baskıcı babasıyla arasındaki gerilim giderek artan Julija, aile dostu Javier’in ziyarete geldiği bir hafta sonunu özgürleşme fırsatı olarak görür.
İsmini Akdeniz’in zehirli ısırığıyla ünlü balık türünden alan Murina, gençliğin isyankâr ateşiyle yüklü bir büyüme öyküsü. Antoneta Alamat Kusijanović’in Cannes’da Altın Kamera kazanan filmi, Adriyatik Denizi’nin masmavi sularına cinsel gerilimleri ve yetişkinliğe geçiş sancılarını aksettiriyor.