Maria, eşi Richard ile artık rutin haline gelen kavgalarından birinin ardından, evlerinin karşısındaki otele gider. Ne yapacağını düşünürken eski sevgililerinin hayaletleri ziyaretine gelmeye başlayınca, aşk hayatındaki mutluluklarla ve hayal kırıklıklarıyla yüzleşmek zorunda kalır.