Mutzenbacher
Ruth Beckermann, gazeteye ilan vererek Josefine Mutzenbacher or The Story of a Viennese Whore adlı pornografik romana dayanan bir film için oyuncu aradığını duyurur. İlana başvuran yüz adam metin üzerinde çalışırken, kendilerini ahlaki açıdan hararetli bir ortamda bulur.
Bu ödüllü filmde pembe bir kanepe, hayalgücü, içebakış ve güç savaşları için son derece verimli bir nesne haline geliyor. Bu kanepeye oturttuğu yüz adama, asi bir kıza dair yasaklı bir pornografik romandan bölümler okutan yönetmen Ruth Beckermann, arzu denen heyecan verici kördüğümü irdeliyor.