Bu kişisel belgeselde yönetmen Münih’e, Kinski ile ilk tanıştıkları apartmana, oradan da film yaptıkları yerleri ziyaret etmek üzere geriye giderek inişler ve çıkışları, onunla yaptıkları iz bırakan hararetli kavgaları hatırlıyor.
Werner Herzog; daha önce hiç Aguirre, the Wrath of God, Fitzcarraldo, ve Cobra Verde filmlerinin başrol oyuncusu, kötü şöhretli (belki de deli?) Klaus Kinski’nin bu tatlı sert portresi kadar kişisel bir belgesel yapmadı.