İlerleyen yaşlardaki arzuyu odağa alan bu sıcacık film, aşkın her yaşta hayatı güzelleştirebileceğini kanıtlıyor. Berlin’de ödül alan yönetmenler Maryam Moghadam ve Behtash Sanaeeha, aşkı arayan bir kadının hikayesini anlatırken, baskıcı rejimlere de söz söylüyor.