Blanche ve Lea tanışır tanışmaz yakın arkadaş olurlar. Lea, erkek arkadaşı Fabien’den ayrılmayı düşünür. Blanche ise Lea’nın karizmatik dostu Alexandre’dan hoşlanmaya başlar ancak ona açılamaz. Lea’nın tatile gitmesi her şeyi değiştirir ve Blanche, Fabien’i yakından tanıma fırsatı bulur.