Kendisine kötü davranan annesinin ani ölümünün ardından Kabakçık, onu yetimhaneye götüren polis Raymond ile arkadaş olur. İlk başta bu tuhaf ortama alışmakta zorlansa da Raymond’ın desteği ve yeni arkadaşları sayesinde insanlara güvenmeyi ve sevgiyi öğrenir.