Ayça, Irak’ta B tipi filmlerdeki rolleriyle tanınan Hama Ali’yle Türkiye’deki bir filmin setinde tanışır ve ona aşık olur. Hama ülkesine geri döndükten sonra, ABD ve Irak arasında savaş patlak verince, iki aşık birbirlerine ulaşabilmek için her yolu dener.
Kurmacayla gerçek hayatın birbirine karıştığı bu Hüseyin Karabey filmi, sınırlar ve kimlikler üzerine düşünmeye sevk eden bir yol hikayesi. Savaşın ayırdığı iki aşık, video ve ses kayıtlarıyla birbirine ulaşmaya çalışırken, sinemanın duyguları yansıtma gücüne de bir tür aşk mektubu yazıyorlar.