Bu kısa filmde bizzat kendini canlandıran yönetmen Nesimi Yetik, annesine sinema tarihi dersleri verirken, annesi auteur yönetmenlerin zorlu isimlerini başarıyla telaffuz ediyor!
Annesine Fassbinder’den Godard’a sinema efsanelerini öğretmeye girişen genç bir sinemacının yaşamından kısacık bir kesit. Nesimi Yetik, sinema sevgisiyle kuşaklar arasında köprü kuran bu eğlenceli ve samimi öyküsüyle Berlinale’den ödülle dönmüştü.