Éric Rohmer’in tüm dünyada tanınmasını sağlayan bu klasik, usta yönetmenin aşka, arzuya ve erdemli bir yaşama dair felsefi diyaloglarla kurduğu kendine has sinemasının zirvelerinden. Néstor Almendros’un enfes kadrajlarıyla karlar altındaki Clermont-Ferrand çekimleri unutulmaz.