Çocukluğun ve ilkgençliğin o adı konulması zor melankolisi. Yaz rüzgarının dağıtamadığı can sıkıntısı. Müziğin kasetten dinlendiği yıllara ait tatlı bir nostalji. Burcu Aykar’ın kısa filmi, kısacık bir sürede, iki kız kardeşin dünyaya ve birbirlerine dair izlenimlerinden koca bir alem kuruyor.