Çekici bir fotoğrafçı olan Christian, iki kadın arasında kalmıştır. Bir yanda Ariane, diğer yanda ise onun üvey kardeşi Isabel. Birisinin ayakları yere daha sağlam basar, diğeri ise daha entelektüeldir. İkisi de Christian’ı mutlu etse de, aşkta hiçbir şey bu kadar basit değildir.