Çekyalı genç bir kadın olan Herra, Afganistanlı Nazir’e aşık olur, fakat Taliban sonrası Afganistan’da nasıl bir hayat yaşayacağına ve nasıl bir aileye katıldığına dair hiçbir fikri yoktur.