Joseph Gordon-Levitt’in başrolde olduğu Tenin Gizemi, Amerikan gençliğinin kalbine inip orada yatan en karanlık öyküleri eşsiz bir hassasiyetle yakalıyor. Kuir sinemanın en önemli temsilcilerinden Gregg Araki, 2000’li yılların en etkileyici büyüme hikayelerinden biriyle karşımızda.