23 yaşındaki Nadia, sürekli fedakârlık gerektiren bir hayattan vazgeçmeye, olimpiyatlardan sonra yüzücülük kariyerine nokta koymaya karar verir. Son yarışının ardından, hızlı gecelerin coşkusuna kapılır. Yine de, içindeki arayışın farkındadır. Kendine sporun dışında bir kimlik bulmalıdır.