Johnny tecavüz ettiği kızın ailesinden dayak yemekten sakınmak için Manchester’dan Londra’ya kaçar. Orada eski kız arkadaşını bulur ve evsiz, yabancılara atıp tutarak, kendisiyle aynı durumdaki karakterlerle tanışarak vakit geçirir.