Yarı zamanlı böcek ilaçlayıcı tam zamanlı uyuşturucu bağımlısı Bill Lee, kötücül çetelerin ve konuşan dev böceklerin olduğu kâbuslardan çıkma bir yere düşer. Casus olduğuna inanmaya başlayan Bill, yanlışlıkla karısını öldürdükten sonra gizli bir örgüte sığınır.
William S. Burroughs’un modernist başyapıtından uyarlanan filmde David Cronenberg ile usta yazar adeta birbirine karışıyor. Çetelerin ve konuşan daktiloların tuhaf dünyasına dalan Müthiş Yemek, bilinçaltının balta girmemiş ormanlarında sanrılar ve yaratıcılıkla dolu bir yolculuk sunuyor.